Česky English Deutsch Pусский

Asertivita v praktických příkladech s náročným klientem = jak se prosadit a zvládat manipulaci

Informace o kurzu

Cenazdarma
Délka7 hodin
LektorJana Ondříčková, dipl. ek., MBA
Ing. Jana Ondříčková MBA pracuje jako lektor, poradce a kouč už cca 20 let. Zároveň je jednatelkou poradenské a vzdělávací společnosti Centrum manažerského rozvoje, s.r.o., která úspěšně pracuje v mezinárodních projektech pro nadnárodní korporace.

ASERTIVITA V PRAKTICKÝCH PŘÍKLADECH S NÁROČNÝM KLIENTEM
jak se prosadit a zvládat manipulaci

Definice manipulaci označuje jako snahu o působení na myšlení druhé osoby či více osob prostřednictvím nepřátelských taktik. Manipulátor se snaží přesvědčit osobu či osoby o správnosti myšlenky, názoru či jednání, které nejsou manipulovaným jedincům vlastní a které by tudíž v danou chvíli nepřijali. Manipulátor většinou na začátku jedná tak, aby získal u svých „obětí" sympatie. Často využívá své charisma a znalosti slabých stránek partnera v komunikaci. Manipulovaná osoba si často neuvědomuje, že je s ní manipulováno. Cílem semináře je ukázat strategii manipulátora (partnera, kolegy, klienta...) a naučit se prostřednictvím zdravého sebevědomí a vhodných obranných taktik těmto zbraním protistrany bránit.

Obsah kurzu - co se naučíte a prakticky si vyzkoušíte :
- čelit agresivnímu a manipulační chování okolí
- odvrátit nepřátelské taktiky zákazníků, kolegů, rodiny
- využít manipulaci ve svůj prospěch a diplomaticky „manipulovat"
- sebevědomě komunikovat a takticky jednat
- strategicky rozpoznat, jaké chování v danou chvíli použít

Cíl:
Nenechat se ovlivnit manipulátorem a vždy asertivně a sebevědomě reagovat na nepřátelské chování protistrany. Umět cíleně komunikovat a rychle reagovat, abychom předcházeli situacím, ve kterých se necítíme komfortně.


VUT Design

© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT 
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.