Česky English Deutsch Pусский

Efektivní telefonování

Informace o kurzu

Cenazdarma
Délka4 hodiny
LektorPhDr. Jana Čihounková

Efektivní telefonní komunikace pro asistentky a administrativní pracovníky

Telefonovat věcně, zdvořile a bez časových ztrát - to je základní dovednost, kterou by měla ovládat každá asistentka nebo sekretářka. Optimální úroveň telefonování přináší firmě nejen výrazné finanční úspory, ale také šetří čas zaměstnanců, klientů a obchodních partnerů a významně se podílí na celkové firemní image.

Pro koho je seminář určen?

Asistentkám, sekretářkám, administrativním pracovníkům, recepčním a všem, kteří komunikují s klienty po telefonu a jejichž cílem je profesionální přístup a vytváření pozitivních vztahů.

Co jeho obsahem?

 


VUT Design

© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT 
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.