Česky English Deutsch Pусский

Etické zásady v komunikaci

Informace o kurzu

Cenazdarma
Délka8 hodin
LektorJitka Ševčíková, MBA
Jitka Ševčíková, MBA:
lektorka, kouč, mentor a facilitátor. Vystudovala ekonomii, marketing a emoční inteligenci. V současné době školí dovednosti v oblasti emoční inteligence, redukci stresu, komunikačních dovedností a práci v hladině alfa v ČR, v Indonésii, na Filipínách a na Mallorce. Spolupracuje s Českou televizí a Českým rozhlasem. Je spoluautorkou knihy S láskou i rozumem o EQ rodičů a dětí.

Etické zásady v komunikaci

Cíl:

Morálka a slušné chování v životě i v práci, společenská odpovědnost a filantropie, jak na trapasy, když se někdo neumí slušně chovat, výzbroj prvního dojmu, etika při psaní článků (žurnalistická), galantnost a slušnost jako nový životní styl, co dělat/říkat a co nikdy, etické chování na pracovišti i v životě (spirituální inteligence, ekologie, společenská odpovědnost, sestavení morálního desatera…).

 

Zisk:

Naučíte se uplatňovat principy odpovědnosti vůči kolegům, rodině, klientům i celé společnosti, vytvářet pozitivní první dojem slušným chováním a morálními standardy, Ujasníte si, co je to etická komunikace osobní i po telefonu, v oslovování, vyjadřování úcty, jak slušně zacházet s mobilním telefonem, jak se připravit na konferenci, kongres, na předávání nebo přebírání ocenění a podobně. Při této příležitosti se naučíme jak požádat, děkovat, omlouvat se a řešit nečekané a sporné situace s noblesou a šarmem, eticky a podle morálních pravidel.


VUT Design

© 2000-2021 Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.