Informace o kurzu | |
Cena | zdarma |
Délka | 4 hodiny |
Lektor | PhDr. Stanislav Gálik |
Absolvent kurzu se seznámí s obchodními strategiemi a s přesvědčovacími technikami pro účely komunikace a prodeje luxusního a špičkového zboží a služeb. Bude mít příležitost nahlédnout do procesů lidského rozhodování při nákupu tohoto typu zboží a pochopit tak, co se děje když z peněženky vybíráme víc, než je běžné. Chléb, automobil, stavební projekt i firemní software lze pořídit extra levně i extra draho. Úspěch čeká ve všech cenových kategoriích a my se podíváme právě na ty, které stojí o pár korun víc.
Framing
Nákupní rozhodování
Emoce vs. Kognice
Storytelling
Sugesce
Jazykové prostředky
Technika metafory
Technika otázek
Místo konání kurzu:
Učebna bude týden před zahájením kurzu upřesněna.
Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně
Kounicova 67a
602 00 Brno
© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno