Informace o kurzu | |
Cena | zdarma |
Délka | 7 hodin |
Lektor | Ing. Jana Ondříčková, dipl. ek., MBA |
Ing. Jana Ondříčková MBA pracuje jako lektor, poradce a kouč už cca 20 let. Zároveň je jednatelkou poradenské a vzdělávací společnosti Centrum manažerského rozvoje, s.r.o., která úspěšně pracuje v mezinárodních projektech pro nadnárodní korporace. |
Konfliktem se podle slovníku rozumí srážka či střet dvou nebo vícerých, do určité míry se vylučujících nebo protichůdných snah, sil, potřeb, zájmů, citů, hodnot nebo tendencí, případně aktérů (jednotlivci, zájmové skupiny, instituce apod.). Konflikt vzniká jak na straně osobnosti, tak na straně organizace.
Seminář zahrnuje tři důležitá témata Ovlivňování - Vyjednávání - Strategie, bez nichž se neobejdeme v každodenní praxi při jednání s „problémovým" partnerem v komunikaci. Účastník se naučí sebevědomě a zároveň diplomaticky komunikovat a strategicky jednat; rozpoznat jaké chování v danou chvíli použít, aby ovlivnil postoje klientů a čelil nestandardnímu chování „problémového" interního i externího klienta.
- předcházet konfliktním a krizovým situacím a řešit je
- vnímat konstruktivní konflikt pozitivně jako posun ve vztahu
- zachovat „klid" a najít správná slova v těžkých vyjednávacích situacích
- využít správné (asertivní) taktiky k dosažení „dohody" s partnerem
- zvládnout i velmi náročného klienta - partnera při komunikaci
Emoce velmi ovlivňují naše chování a mnohdy se pod tíhou negativních emocí chováme iracionálně a způsobujeme si tak nemalé potíže. Najít bezpečné vzorce racionálního chování i v emočně vypjatých situacích je cílem semináře: Jak racionálně řešit konflikty.
ICV, Purkyňova 464/118, Brno, 7. patro
© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno