Informace o kurzu | |
Cena | zdarma |
Délka | 7 hodin |
Lektor | Ing. Jana Ondříčková, dipl. ek., MBA |
Ing. Jana Ondříčková MBA pracuje jako lektor, poradce a kouč už cca 20 let. Zároveň je jednatelkou poradenské a vzdělávací společnosti Centrum manažerského rozvoje, s.r.o., která úspěšně pracuje v mezinárodních projektech pro nadnárodní korporace. |
Stává se Vám, že jste jednání klientů (partnerů, kolegů a přátel) natolik zaskočení, že ztratíte slova v okamžiku, kdy je nejvíc potřebujete? Máte pocit, že Vámi okolí bravurně Vámi manipuluje a vždy Vás dostane tam, kam chce?
Definice manipulaci označuje jako snahu o působení na myšlení druhé osoby či více osob prostřednictvím nepřátelských taktik. Manipulátor se snaží přesvědčit osobu či osoby o správnosti myšlenky, názoru či jednání, které nejsou manipulovaným jedincům vlastní a které by tudíž v danou chvíli nepřijali. Manipulátor většinou na začátku jedná tak, aby získal u svých „obětí“ sympatie. Často využívá své charisma a znalosti slabých stránek partnera v komunikaci. Manipulovaná osoba si často neuvědomuje, že je s ní manipulováno.
Cílem semináře je ukázat strategii manipulátora (partnera, kolegy, klienta…) a naučit se prostřednictvím zdravého sebevědomí a vhodných obranných taktik těmto manipulacím protistrany bránit, nepodlehnout jim a dokonce je využít ve svůj prospěch.
Zveme Vás na seminář Jak zvládat manipulaci a nátlakové taktiky
Co se naučíte?
Rozpoznat svoje silné a slabé stránky z hlediska náročné komunikace
Umět číst sami v sobě i v jiných
Identifikovat manipulátora a jeho strategii
Čelit agresivnímu, nepřátelskému a manipulativnímu chování okolí
Odvrátit nátlakové taktiky klientů, kolegů, rodiny (tlak na čas, emoce...)
Využít manipulaci ve svůj prospěch a diplomaticky „ovlivňovat“
Strategicky vyjednávat (nejen) u obchodního jednání
Vnímat konflikt pozitivně (předcházet mu a správně ho řešit)
Program
Profesionální rétor (silné a slabé stránky úspěšné osobnosti)
Prvky zakázané rétoriky
Manipulace – rysy, pravidla jak zacházet s manipulací
Kategorie manipulátorů
Typické manipulativní strategie a taktiky
Vyjednávání a argumentace
Vyjednávání – role, význam a typy vyjednávání
Struktura, příprava a cíle argumentace, běžné nátlakové techniky
Techniky vyjednávání – měkké, tvrdé
Taktika při jednání s konfliktním klientem a klíčové momenty v procesu vyjednávání
Strategie ovlivňování a vyjednávání v náročných situacích
Schopnost prosadit se v nátlakové komunikaci
Jak čelit manipulačnímu chování a nepřátelským taktikám
Jak využít nepřátelských taktik ve svůj prospěch
Prevence proti manipulaci – formy, nácvik…
Praktické metody řešení konkrétních složitých situací
© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno