Česky English Deutsch Pусский

Konflikt a zvládání komunikace s konfliktními typy

Informace o kurzu

Cenazdarma
Délka7 hodin
LektorJana Ondříčková, dipl. ek., MBA

Seminář zahrnuje tři důležitá témata Ovlivňování - Vyjednávání - Strategie, bez nichž se neobejdeme v každodenní praxi při jednání s „problémovým" klientem.
Účastník se naučí sebevědomě a zároveň diplomaticky komunikovat a strategicky jednat; rozpoznat jaké chování v danou chvíli použít, aby ovlivnil postoje klientů ; čelit agresivnímu a manipulační chování „problémového" klienta a odvrátit nepřátelské taktiky klientů.


Způsoby komunikace a ovlivňování druhých
o Struktura rozhovoru - klient x technik - při standardních situacích


Vyjednávání - role, význam a typy vyjednávání
o Struktura, příprava a cíle argumentace, běžné nátlakové techniky klientů


Techniky vyjednávání - měkké, tvrdé
o Zásady vedení jednotlivých fází
o Klíčové momenty v procesu vyjednávání

Konflikty a krizové situace
o Základní taktiky pro konfliktní komunikaci s partnerem
o Asertivní, agresivní a pasivní chování při konfliktu
o Emocionální zvládání krize v komunikaci


Jak čelit manipulačnímu chování a nepřátelským taktikám
o Metodologie strategie obrany
o Prvky zakázané rétoriky
o Prevence proti manipulaci - formy, nácvik...


Praktické metody řešení konkrétních situací

Místo konání kurzu:

ICV, Kounicova 67a, učebna bude před zahájením kurzu upřesněna.

Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně

Kounicova 67a

602 00 Brno


VUT Design

© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT 
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.