Informace o kurzu | |
Cena | zdarma |
Délka | 7 hodin |
Lektor | Jana Ondříčková, dipl. ek., MBA |
Seminář zahrnuje tři důležitá témata Ovlivňování - Vyjednávání - Strategie, bez nichž se neobejdeme v každodenní praxi při jednání s „problémovým" klientem.
Účastník se naučí sebevědomě a zároveň diplomaticky komunikovat a strategicky jednat; rozpoznat jaké chování v danou chvíli použít, aby ovlivnil postoje klientů ; čelit agresivnímu a manipulační chování „problémového" klienta a odvrátit nepřátelské taktiky klientů.
Způsoby komunikace a ovlivňování druhých
o Struktura rozhovoru - klient x technik - při standardních situacích
Vyjednávání - role, význam a typy vyjednávání
o Struktura, příprava a cíle argumentace, běžné nátlakové techniky klientů
Techniky vyjednávání - měkké, tvrdé
o Zásady vedení jednotlivých fází
o Klíčové momenty v procesu vyjednávání
Konflikty a krizové situace
o Základní taktiky pro konfliktní komunikaci s partnerem
o Asertivní, agresivní a pasivní chování při konfliktu
o Emocionální zvládání krize v komunikaci
Jak čelit manipulačnímu chování a nepřátelským taktikám
o Metodologie strategie obrany
o Prvky zakázané rétoriky
o Prevence proti manipulaci - formy, nácvik...
Praktické metody řešení konkrétních situací
Místo konání kurzu:
ICV, Kounicova 67a, učebna bude před zahájením kurzu upřesněna.
Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně
Kounicova 67a
602 00 Brno
© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno