Česky English Deutsch Pусский

Manažerská asertivita a zvládání konfliktních situací

Informace o kurzu

Cenazdarma
Délka8 hodin
LektorMgr. Michal Hummel

Popis kurzu:

Zvládnutím typologie osobnosti pochopit chování a reakce komunikačních partnerů, naučit se odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a získat ho na svoji stranu. Praktickým tréninkem si prohloubit znalosti a dovednosti potřebné ke zvládnutí konfliktních i jinak vypjatých situacích. Získat vnitřní rovnováhu a jistotu svého verbálního i neverbálního projevu.

- Co je to konflikt a jeho příčiny vzniku
- Styly jednání v konfliktu
- Fáze řešení konfliktu
- Nástroje k efektivnímu řešení konfliktů
- Rozdíly mezi agresivním, pasivním a asertivním jednáním
- Základní principy a metody asertivity
- Prosazení oprávněného požadavku tam, kde je to potřeba
- Jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice a manipulaci
- Jak pomocí asertivity zvládat silné emoce
- Použití asertivity při vedení lidí, pracovním jednání, vystupování na poradách atd.
- Praktické procvičování jednotlivých komunikačních technik

Místo konání kurzu:

ICV, Kounicova 67a, učebna bude před zahájením kurzu upřesněna.

Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně

Kounicova 67a

602 00 Brno


VUT Design

© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT 
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.