Informace o kurzu | |
Cena | zdarma |
Délka | 6 hodin |
Lektor | Ing. Jiří Špaček, Ph.D. |
Ing. Jiří Špaček, Ph.D. - držitel nejvyšších lektorských a odborných certifikací pro program AutoCAD a Revit Architecture, držitel několika certifikátů Microsoft Office Specialist od firmy Microsoft a držitel několika certifikátů ECDL. Firemní a individuální školení provádí již od roku 1998. Za tuto dobu proškolil více než 7.500 účastníků z mnoha stovek firem. Na svém kontě má již pět knižních publikací o AutoCADu (nakladatelství Computer Press a Albatros Media) a téměř dvě stovky odborných článků o CAD systémech v časopisech a na internetu. V minulosti se podílel se překladu AutoCADu do češtiny. Aktivně se věnuje poradenské činnosti pro firmy při řešení složitých a netradičních úkolů. Vysokoškolské vzdělání má na VUT v Brně v oblasti pozemního stavitelství, ekonomie, strojního inženýrství a jeho vědecko-výzkumná činnost je v oblasti aplikované informatiky a genetických algoritmů. |
V praktickém workhopu se naučíte:
1) Užitečné zkratky pro zefektivnění práce s Outlookem
Výběr nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Outlookem.
2) Pokročilá práce se zprávami
Praktické nastavení méně známých možností (odložená zpráva, hlasovací tlačítka, doba platnosti zprávy atd.) při vytváření zpráv.
3) Odvolání nebo nahrazení již odeslané zprávy
Praktické informace a podmínky pro použití funkce pro odvolání nebo nahrazení již odeslané zprávy.
4) Nastavení vlastních polí pro zobrazení seznamu zpráv
Praktické ukázky nastavení polí pro seznam zpráv, aby byly snadno a dobře vidět požadované informace. Vytvoření
pojmenovaných nastavení a přepínání mezi nimi.
5) Využití funkce podpisů pro účely specifických šablon
Vysvětlení principu a praktické nastavení několika různých podpisů, jejich úpravy a přepínání mezi nimi přímo při psaní zprávy.
Tipy pro jejich využití k jiným účelům, než jen k pouhému podepisování - vytváření šablon často používaných odpovědí.
6) Uložení příloh z několika e-mailů najednou
Praktická ukázka využití doplňkové freewarové aplikace pro zefektivnění činnosti např. při skenování dokumentů po síti do
Outlooku formou e-mailových zpráv.
7) Zobrazení statistických údajů o využívání Outlooku
Praktická ukázka využití doplňkové freewarové aplikace pro sledování např. počtu a velikosti zpráv od určitého uživatele atd.
8) Rychlé kroky a vytváření automatických pravidel pro práci se zprávami
Vysvětlení principu a praktické nastavení funkce Rychlé kroky a různých automatických pravidel např. pro přesuny nebo
kategorizaci zpráv.
9) Virtuální složky s nastavením podmínky
Praktické ukázky nastavení permanentního vyhledávání prostřednictvím virtuálních složek.
10) Pokročilá práce s kontakty
Praktické ukázky nastavení polí kontaktů, aby byly snadno a dobře vidět požadované informace. Vytvoření pojmenovaných
nastavení a přepínání mezi nimi.
11) Zálohování automaticky vytvářeného seznamu kontaktů
Praktické ukázky využití doplňkové freewarové aplikace pro zobrazení, úpravy, zálohování a kopírování seznamu automaticky
vytvářených kontaktů, který vzniká při psaní zpráv osobám, které nemáte uložené v Kontaktech. Tato znalost je nezbytná při
přeinstalaci počítače nebo pořizování nového počítače, abyste mohli nadále komfortně využívat již jednou zadané adresy.
12) Pokročilá práce s kalendářem
Praktické ukázky nastavení polí kalendáře, aby byly snadno a dobře vidět požadované informace. Vytvoření pojmenovaných
nastavení a přepínání mezi nimi. Zadávání termínů klíčovými slovy místo přesným datem.
13) Outlook v režimu více oken
Praktické ukázky použití Outlooku v režimu více oken pro komfortnější práci při přepínání např. mezi zprávami, kalendáře nebo
kontakty.
14) Deník
Praktické ukázky nastavení a použití deníku. Nastavení časového záznamu aktivit (telefonáty, e-maily...) a jejich prezentace
formou časové osy nebo seznamu položek.
15) Spouštění Outlooku přímo v určitých složkách pomocí upraveného zástupce
Vysvětlení principu a praktické nastavení spuštění Outlooku přímo v požadované složce (např. v kalendáři, úkolech atd.).
Poznámka: rozsah témat bude interaktivně přizpůsoben schopnostem a zájmu účastníků školení.
© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno