Informace o kurzu | |
Cena | zdarma |
Délka | 7 hodin |
Lektor | Ing. Jana Ondříčková MBA |
Ing. Jana Ondříčková MBA pracuje jako lektor, poradce a kouč už cca 20 let. Zároveň je jednatelkou poradenské a vzdělávací společnosti Centrum manažerského rozvoje, s.r.o., která úspěšně pracuje v mezinárodních projektech pro nadnárodní korporace. |
Prodáváme sebe, svoje myšlenky, firmu, produkty, služby... Ale umíme excelentně prodávat? Známe trendy a tipy, jak připravit úspěšný prodejní rozhovor?! Seminář Novinky a trendy v excelentním prodeji přináší přehled postupů: jak vybrat cílového zákazníka, jak ho oslovit, získat, jednat s ním, udržet si ho...
Obsah kurzu:
- Cílem společnosti a úspěšná firemní politika
- Z-I-P-F
- 7 S
- 7 P
- 6 kroků prodejního rozhovoru
- KAM
- Jak si sestavit scénář rozhovoru po telefonu
- Jak čelit odmítání ze strany klienta
- Inovace firem s cílem získat a udržet si zákazníka
Cíl:
Umět připravit kvalitní prodejní rozhovor jak po telefonu, tak osobně, kdy zákazníci sami s radostí nakupují...
© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno