Česky English Deutsch Pусский

Pitch: jak málo slovy říci mnoho

Informace o kurzu

Cenazdarma
Délka8 hodin
LektorIng. Vít Prokůpek
Ing. Vít Prokůpek je profesionálním vyjednavačem a odborníkem na psychologii ovlivňování, lektorem a konzultantem, který působí na mezinárodní úrovni. Je autorem knihy "Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti". Jeho tréninky prošlo několik tisíc lidí z 26 různých zemí a své služby poskytnul již více než 90 firmám. Externě přednáší na 6 univerzitách v českém i anglickém jazyce.

Pitch: Jak málo slovy říci mnoho

Přínosy pro Vás
- Naučíte se přednést přesvědčivou krátkou řeč, která v publiku zanechá silné emoce a povede k uskutečnění vašich cílů.
- Naučíte se připravovat a posuzovat pitch pomocí tajného a účinného systému PUZ.
- Poučíte se z úspěchů a neúspěchů těch nejlepších.
- Zlepšíte své plánovací i improvizační dovednosti takovým způsobem, abyste kdykoliv dokázali vytvořit údernou pitch.
- Získáte pracovní sešit pro samostatnou tvorbu a vylepšování pitch.

Co je to pitch?
V užším slova smyslu je pitch prezentace projektu nebo myšlenky investorům za účelem získání kapitálu. V širším slova smyslu jde o jakoukoliv krátkou promluvu, kterou se snažíte jednoho člověka nebo skupinu osob o něčem přesvědčit.

Přesný překlad do češtiny neexistuje, někdy se používají zavádějící termíny "promluva", "prezentace" nebo jednoduše "řeč".

Pomocí pitch prezentujete svůj nápad investorům. Prodejní řeč (sales pitch) má za úkol prodat vaše produkty. Díky minutové prezentaci (elevator pitch) stručně a poutavě představujete sebe a svou práci... Zkrátka pitch provází celý váš pracovní i soukromý život.

Program semináře

o Co je to pitch a kde ji využít?
o Poučení z historie pitch.
o Příprava: metoda „ODP".
o Tajný systém pro tvorbu a posuzování pitch: „PUZ".

o Starověcí, středověcí a novodobí šarlatáni.
o Učme se od novinářů: magické titulky, perex a další kouzla.
o Svádění v různých kulturách a svůdná pitch.
o Dopisy a emaily, sociální sítě a viralita.
o Zdařené a nezdařené promluvy politiků, státníků a celebrit.
o Pitching ve filmovém a televizním průmyslu.
o Co se můžeme naučit od nejlepších vyjednavačů.

o Společné rysy i specifika různých druhů promluv.
o Minutová prezentace („výtahová prezentace" - elevator pitch).
o Prodejní řeč (sales pitch).
o Pitch u pracovního oběda.
o Pitch projektu a myšlenky (pro investory i jiné stakeholdery).
o Vnitrofiremní pitch - jak prezentovat sebe a svou práci uvnitř organizace.
o Pitch v marketingu - prezentace firem a živnostníků, vize, mise firmy a jiné praktické aplikace.
o Životopisy, pracovní pohovory a pitch.

o Jak na nepřipravenou řeč.
o Imaginace, konverzace a improvizace.

o Na základě poznatků ze semináře si každý účastník vytvoří svou vlastní řeč (pitch), nebo zdokonalí existující. Přímo na místě obdrží zpětnou vazbu od lektora a dalších účastníků.

 


VUT Design

© 2000-2019 Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.