Informace o kurzu | |
Cena | zdarma |
Délka | 1 den |
Lektor | Jana Látalová, dipl. ek., MBA |
Kurz interního vzdělávání zaměstnanců a doktorandů VUT v Brně zaměřený na řízení vztahů se zákazníky.
Cíl kurzu:
- budování oboustranně výhodných partnerských vztahu s klíčovými zákazníky
- strategie zaměřená na zákazníka - „spokojený zákazník = cíl společnosti"
Účastník kurzu:
- se dozví, co je to marketingově orientovaná společnost (Zjistí, proč hlavní devizou firmy je spokojený zákazník)
- uslyší, co všechno musí dobrý „key account manager" umět, znát a ovládat
- vyzkouší si, jak připravit strategii pro vybraného klíčového zákazníka
- naučí se sestavit efektivní prezentaci
- získá jistotu při vytipovávání potencionálních zákazníků
- pozná, jak důležitá je příprava plánů a systematičnost práce s klíčovými zákazníky
Důležitost práce s klíčovým zákazníkem:
1. přiblížení termínu „společnost zaměřená na zákazníka"
2. key account manager
3. postup při jednání se zákazníky - pravidla obchodního rozhovoru
4. efektivní řízení vztahů s klíčovými zákazníky
a. systém práce s klíčovými zákazníky
b. vytipování potenciálních klíčových klientů
c. jednání s potenciálními klíčovými zákazníky
5. plán pro vybraného klíčového zákazníka
a. poprodejní servis
6. diskuse
Metody výuky:
- interaktivní metoda vedení semináře
- cvičení, testy, hry
- modulové situace, skupinové řešení problému
- nácvik prezentací na videokameru - videotrénink
- diskuse
Lektor:
Jana Látalová je ředitelkou, odborným garantem a nezávislým lektorem Centra manažerského rozvoje, působící v oblasti vzdělávání komunikačních, prodejních a manažerských dovedností.
© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno