Česky English Deutsch Pусский

Úvod do online marketingu aneb síla internetu v praxi

Informace o kurzu

Cenazdarma
Délka8 hodin
LektorIng. Jakub Rejnuš
Již 3 roky se intenzivně věnuje internetovému marketingu, se kterým přišel poprvé do styku ještě při studiu na vysoké škole. K němu se dostal přes svoji praxi v dotační agentuře a pozici projektového manažera a hospodáře v neziskové organizaci. V současné době pracuje jako online marketingový specialista v agentuře a zároveň pomáhá vlastním klientům plnit jejich marketingové cíle.
Má za sebou spolupráci s malými i velkými firmami a dále vedení několika školení a přednášek nejen z oblastí online marketingu. Kromě samotného marketingu se věnuje copywritingu, který využívá při své práci a publikační činnosti na internetu týkající se jak jeho oboru, tak zájmové činnosti. Ve volném čase se snaží účastnit oborových školení a konferencí.
Vystudoval Mendelovu univerzitu v Brně, kde získal titul Ing. v oboru Regionální rozvoj, přičemž úryvky z jeho diplomové práce byly použity pro VŠ skripta. Studoval také na Ekonomické univerzitě ve Wroclavi.

 

Cíl kurzu:
Cílem kurzu je seznámit posluchače se základními principy současného online marketingu. Během kurzu se účastníci dovědí informace o historii reklamy na internetu a jeho aktuální podobě. Důraz bude kladen především na objasnění jeho významu pro podnikání v 21. Století, včetně praktických ukázek jednotlivých online marketingových kanálů, jakými jsou samotné webové stránky, sociální sítě, online media i další. Lektoři se zaměří například také na ukázky konkrétních nástrojů, které se běžně v online marketingu používají.


Cílová skupina:
Cílovou skupinou jsou vyučující na vysokých školách a další akademičtí pracovníci, kteří si chtějí rozšířit obzory a pochopit základní fungování nejsilnějšího marketingového nástroje současnosti, internetu.


Časový plán výukového dne:
9:00 - 12:00: Blok I
12:00 - 13:00: Oběd
13:00 - 16:00: Blok II
16:00 - 17:00: Diskuze, prostor pro dotazy


Osnova kurzu:
- Co je to online marketing
- Vyhledávače, algoritmus a jeho vývoj a vliv na online marketing
- Současný Online marketing v číslech
- Představení online marketingových kanálů
- Význam online marketingu pro firmy, NNO i veřejné organizace
- Praktické ukázky možností komunikace s cílovou skupinou
- Konkrétní příklad z praxe, anebo od návrhu, přes spuštění, až po zisk


Poznámka:
Součástí celodenního kurzu budou kromě teorie i ukázky z praxe (např. student agency), které usnadní pochopení celé látky. Praktická část ukáže, od základu, jak by měl majitel stránek přistoupit k novému webu...

 

 

Místo konání kurzu:

ICV, Kounicova 67a, učebna bude před zahájením kurzu upřesněna.

Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně

Kounicova 67a

602 00 Brno


VUT Design

© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT 
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.