Česky English Deutsch Pусский

Tipy a triky pro OneNote – výběr nejužitečnějších funkcí

Informace o kurzu

Kód kurzuCZV-KPZ-28
Cenahradí zaměstnavatel
Délka6 hodin (8:30-14:30)
LektorIng. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Aktivní lektorská praxe v akademické sféře a ve firmách od roku 1998
3. místo v soutěži Lektor roku 2014
Certifikovaný lektor dle Národní soustavy kvalifikací
Osvědčení o získání profesní kvalifikace – Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T)
Osvědčení – Multimediální technologie ve vzdělávání dospělých
Držitel certifikátů Microsoft Office Specialist
Držitel certifikátů Autodesk Certified Professional – AutoCAD
Držitel certifikátů Autodesk Certified Professional - Revit Architecture
Držitel certifikátů ECDL (European Computer Driving Licence)
Autor osmi knih o AutoCADu a stovek odborných článků

 

Délka kurzu: 6 hodin (8:30-14:30)

 

Obsah kurzu:

1) Zvýšení efektivity práce pomocí zkratek

Výběr nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s OneNote.

2) Filozofie aplikace a její ovládání

Vysvětlení principu a praktické ukázky práce s bloky, oddíly, skupinami oddílů a stránkami.

3) OneNote v různých režimech zobrazení

Praktické ukázky různých možností zobrazení, jejich výhody a nevýhody.

4) Práce s flexibilním plátnem a obsahovými kontejnery

Vysvětlení principu práce s plátnem a kontejnery, vkládání textů, tabulek, kreslení, formátování, přidání volného místa

a změny obsahu.

5) Značky

Vysvětlení principu a praktické ukázky práce se značkami pro zvýšení efektivity práce s poznámkami.

6) Práce s obrázky, audio a video soubory

Vysvětlení principu a praktické ukázky práce s multimediálními soubory

7) Kopírování textů z obrázků a fotografií

Praktické ukázky vestavěné OCR funkce. Zkopírujte editovatelné texty např. z papírového dopisu vyfoceného mobilním telefonem.

8) Rychlé poznámky, rychlé výřezy obrazovky

Vysvětlení principu těchto funkcí a praktické ukázky použití.

9) Nastavení vizuálních možností stránek

Praktické ukázky nastavení linkovaného nebo čtverečkovaného vzhledu, celoplošná změna barvy atd.

10) Šablony stránek

Zvýšení produktivity použitím vestavěných šablon stránek nebo vytvořením vlastních šablon.

11) Panel nástrojů pro rychlý přístup

Přizpůsobení panelu, volba vlastních tlačítek pro efektivnější práci.

12) Spolupráce s dalšími aplikacemi

Možnosti spolupráce s programy Microsoft Word, Excel, PowerPoint a Outlook.

13) Vkládání souborů

Vysvětlení principu a praktické ukázky vkládání výtisku souborů nebo jejich originální podoby.

14) Propojené poznámky

Vysvětlení principu a praktické ukázky využití této funkce.

15) Obecné tipy a triky pro různé situace

Vybrané tipy a triky, dotazy na přání, diskuze.

Poznámka: rozsah témat bude interaktivně přizpůsoben schopnostem a zájmu účastníků školení.

Místo konání kurzu:

Rektorát VUT, Antonínská 548/1, učebna 3.39. 

Děkujeme za váš zájem účastnit se kurzů interního vzdělávání. Tyto kurzy jsou pro zaměstnance VUT hrazeny zaměstnavatelem. V rámci nově nastavovaných pravidel pro systém interního vzdělávání proto poprosíme, abyste nás v případě, že se nebudete moci zúčastnit, včas informovali (ideálně 7 dní, nejpozději však 1 den před konáním kurzu) nebo nám za sebe nahlásili náhradníka.

 

 


Podat přihlášku


VUT Design

© 2000-2024 Centrum vzdělávání a poradenství VUT 
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.